+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Červenohorské sedlo Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 561 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    84%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jana Bobrovská

Älteres Paar, 14.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Na Váš hotel jsme sice přijeli, ale asi za hodinu zase odjeli. Bylo po nás vyžadováno potvrzení o prodělaných testech na které ze zákona nemáte právo. A co bylo vrcholem Vaší ignorace zákonů je uchovávání zdravotních dat hostů, toto je nepřípustné. na to má právo pouze a jenom lékař. Při stížnosti na jednání hotelu se paní nebo slečna provozní ani neobtěžovala přijít jednali jsme pouze po telefonu. Takže k Vám rozhodně ne. Jestli namítnete, že je to vládní nařízení tak ano, ale protizákonné. Vám stačí podle vládního nařízení čestné prohlášení, když už. A zákon je nad nařízením. Vaše jednání je na trestní oznámení. S bohem. Bobrovská Jana

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Jaroslav Svoboda

Familie mit älteren Kindern, 17.8.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Rodinný pokoj SUPERIOR je pro 4 osoby je malý. Původně jsme chtěli pokoj se 2 ložnicemi. Prostor WC je extrémě úzký .Personál v restauraci je pomalý .

  • V recepci velice ochotná slečna s profesionálním přístupem ke klientům.

  • Malý pokoj; personál nestíhá doplňovat píbory ,nádobí,jídlo,ani sklízet stoly.všude se tvoří fronty.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Jarmila Zajícová

Familie mit kleinen Kindern, 2.6.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 31.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel je nově vybaven nábytkem, zrekonstruované koupelny, pěkný wellness. Bohužel i když jsou pokoje pěkné, asi nepozorností byl stůl špinavý, lampičky nesvítily apod. Všechno je krásně udělané, ale komfort pozbývá těmito drobnostmi. Na rodinném pokoji bychom z dosavadních zkušeností očekávali malou ledničku, která zde trochu chyběla. U snídaně neustále vždy vše docházelo, zajištění dostatku jídla i nádobí pokulhávalo. Personál se sice velice snažil, byli milí, ale je třeba na vše čekat, nebo už se na vás nedostane. Pro děti stále stejný sortiment po celou dobu pobytu, čerstvý sýr došel již druhý den, granko na kakao třetí den. Večeře i přes včasný příchod vždy studené. I přes vstřícnost a ochotu personálu toto kazilo celý dojem pobytu. Ve srovnání s jinými pobyty, které jsme od spa.cz využili zde chybí jakékoliv akce pro děti i večer nemožnost posedět v restauraci, otvírací doba do 22:00 hod s nutností uzavřít účet v půl desáté. Je pochopitelné, že na toto místo jezdí lidé za turistikou a zájem o večerní posezení asi není na prvním místě, nicméně toto dělá z hotelu spíše ubytovnu v jiné cenové relaci. Okolí je krásné se spoustou turistického vyžití, komfort hotelu tedy není asi na prvním místě, pak ale by to mělo být v jiné cenové relaci v porovnání s jinými hotely, které jsme v poslední době využili.

  • Milý personál, rekonstrukce hotelu.

  • Čistota pokoje, strava, neustále chybějící sortiment, studené večeře.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 20.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Příroda, okolí, strava - výborné snídaně, restaurace - ochota

  • Příliš jednoduché vybavení pokoje ( i když to byla jen turistická třída) , neupravené chodby turistické ubytovny

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

L.

Familie mit kleinen Kindern, 6.8.2020

Žarošice Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • V restauraci úsměv byl na 99% vždy. Formu polopenze doporučujeme, chutná jídla, velký výběr a dá se domluvit úplně na všem. Po celou dobu pobytu k dispozici hotelový bazén - super jen nemají domyšleny ručníky. Musíte si vzít z pokoje svůj. My měli i ručníky z domu, ale jinak by to byl problém. Zrekonstruovaná část je pěkná i dětská hernička. Celkový dojem zlatá střední cesta. Tento hotel má ještě co zlepšovat, ale část služeb už naprosto v pořádku.

  • Na poslední chvíli jsme měnili místo dovolené. V tomto hotelu byl k dispozici pouze pokoj pro nenáročné hosty - budova C turistický. Pokoj měl základní vybavení, nám to nevadilo, byl pouze na přespání. Co nám ale vadilo, ani jeden den neproběhl úklid nebo alespoň vysypání koše. Na recepci vše v pořádku, jen by se měli usmívat, to jsme ta celou dobu pobytu neviděli.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

František

Älteres Paar, 12.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ochota a vstřícnost personálu včetně obsluhy v restauraci.

  • Opravdu je pokoj 104/105 pro silně nenáročné klienty. Rozvrzané postele, v koupelně ani jeden háček na oblečení či ručníky, v ložnici se po zemi táhl svazek kabelů k nefunkční televizi. Byli jsme z toho dost v šoku. Ve skříni ani jedno ramínko.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jana

Familie mit älteren Kindern, 25.2.2019

Litomyšl Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Skvělá je poloha hotelu přímo v centru skiareálu. V Jesenkách není moc hotelů, které mají takovou výhodu. Oceňuji nové saunové centrum a wellness. Funkčně i esteticky moc povedené, jen to chce dotáhnout některé drobnosti. Skvělá kuchyně - všechna jídla byla vynikající, z kvalitních surovin, pečlivě připravená a čerstvá. Před kuchaři klobouk dolů. Příjemný personál recepce, za dobu našeho pobytu se tam vystřídali dvě dámy a jeden pán, všichni milí, ochotní a vstřícní. Bohužel ani oni nezmohli nic s úklidem, po kterém jsme se sháněli.

  • úklid pokojů v průběhu pobytu prakticky neprobíhá, úklid společných prostor (chodby, schodiště) na velmi nízké úrovni. Jak jsme pochopili, neexistuje zde žádný standard, postup či seznam činností, které má uklízečka či pokojská v jaké frekvenci udělat...resp. ani pokojské ani recepční o ničem takovém nevěděli... V rekonstruovaných prostorech je vidět, že rozpočet pro rekonstrukci byl omezený a rekonstrukce nebyla moc hluboce promyšlená. Personál restaurace různorodý. někteří velmi snaživí a milí, někteří naopak - příliš dlouhá doba, než číšník vůbec zaregistroval nově příchozí hosty a než obsloužil, nikdy jsme nedostali všechna (3) jídla ke stolu najednou, někdy se na objednávku prostě zapomnělo... obrovské úsilí kuchařů je tím hrozně degradované.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Pavla Becker

Familie mit kleinen Kindern, 10.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel ma krasny bazen. Okoli hotelu je krasne, moznosti vyletu jsou super. V budove B jsou pokoje spise jednodussi ... Negativni zkušenost a doporuceni pro rodice deti s vývojovými disfunkcemi - pokud toto hotelu nenahlasite pedem (!) - personal se k Vam nebude chovat prilis pratelsky

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
7

Michal Voráč

Junges Paar, 8.4.2018

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Škoda že není možnost mít nějakou masáž, saunu už v ceně voucheru.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

21.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Usměvavé recepční, bohatá nabídka bufetu na večeře, možnost využít bazén. Lokalita v bezprostřední blízkosti lyžařského střediska - za nás nejlepší lyžování na Moravě.

  • Slabší snídaně - příliš nám nechutnalo - zelenina povadlá, sýry okoralé. Postele s velmi měkkými matracemi - u nohou zcela prosezené. Bazén první den studený, druhý horký, teplota na ukazateli stále 28 stupňů :) Třetí den přechlorováno - děti i dospělí kašlali. V hotelu přítomno několik skupin lyžařských výcviků, tyto děti na pokoji hlučné, bez dozoru. Do sušárny vstup pouze s klíčem z recepce - jeden klíč pro všechny - když ho mà jiný host, je to dost nepohodlné. Skříňky na lyže zastaralý systém visacího zámku, přitom další dvě lyžárny na kartu (bohužel zřejmě pro jiné hosty).

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 24.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Andrea Valná

Familie mit älteren Kindern, 14.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • -milá paní recepční, skvělý přístup -milá a snaživá obsluha v restauraci..otázkou je, jestli nepotřebují zkušenějšího do týmu a více kolegů.... -poloha hotelu super

  • - dlouhé čekání na obsluhu v restauraci, byli milí, ale vypadali zmateně... paní servírka kolem nás několikrát prošla, aniž by si všimla, že nemáme objednáno...následně objednala hosty, kteří přišli po nás...toto se opakovalo několikrát - nefukční vybavení tělocvičny - na pokoji 104/105 teče zřejmě topení... neustále mokrá podlaha pod okny - v turistickém pokoji v koupelně není jediný háček na ručníky - nefunkční wifi

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkem to bylo v pořádku...jsou to 3 hvězdy...starý hotel rádoby moderní na oko...pár nedostatků by se našlo, ale celkový dojem dobrý.

  • Jídlo super, spa v pohodě...

  • Děravý ručník cca 7cm díra, druhý zase rezavé skvrny, nefunkční odsavač na WC, doba než odteče voda aby tekla teplá, malé nepohodlné polštáře, nefunkční vybavení v herně...

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Denisa Svatoňová

Junges Paar, 25.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Sileně prolezene postele, nevyresene suseni rucniku, plavek,.... O vyneseni odpadku a dani cistych rucniku jsme si museli rict. Dle naseho nazoru, pokud stoji noc 1000 Kc, tak by mohla byt whirpool v cene.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 12.1.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ochotná paní na recepci. Umístění hotelu super. Kuchyně dobrá i když menší porce za tu cenu.

  • Večer problém najít stůl v restauraci. Salonek i boční jídelna byla uzavřená společnost. Prostřední místnost nestíhala. Vybavení pokoje v horším stavu. Ukroucené regulační ventily na topení - v noci přetopeno. Nefungovaly asi 3 vypínače světel na jednom pokoji! Přistýlka je pro osoby nad 150 cm díky zalomení v hlavové části velice nepříjemná - následovaly veliké bolesti zad.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vladimíra

Familie mit älteren Kindern, 17.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • - restaurace recepce krásná a stylová - kuchyň velmi dobrá - čistý pokoj

  • - přechlorovaný neodvětraný zastaralý bazén (celá rodina se dusila chlorem a já se synem jsme to odnesli noční dušností.)Chlor jsme měli v krku 2 dny(škrábání a pokašlávání při hlubokém nádechu) - rodinné pokoje velmi zastaralé vybavení, péřové deky nevyhovující, - žádná složka na pokoji, kde by byly důležité informace ohledně hotelových služeb - klasický stůl se 4 židlemi na rodinném pokoji chybí - sprchu v koupelně nebylo kde pověsit, koupelna bez fénu - spousty nevyužitého nábytku které zabírá jen místo v malém pokoji - nepohodlné staré postele

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ľubica

Familie mit älteren Kindern, 17.7.2017

Slovensko

  • Gesamtbewertung
60 %
  • poloha hotela

  • pomer cena kvalita

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Snídaně výborné,velký výběr.

  • S ubytováním jsme nebyli spokojení.Na pokoji nebyl stůl,ani židle.V koupelně žádné háčky,plocha k odložení hygien.potřeb.Ve skříni pouze dvě ramínka.Matrace velmi slabá,byla cítit každá laťka.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4